RST Rogue podstawowy serwis amortyzatora

Dzisiaj krótki film na temat podstawowego serwisu amortyzatora RST Rogue czyli najważniejsze czynności, które są niezbędne aby amortyzator działał prawidłowo i nie zakończył żywota za wcześnie.

Jeżeli ktoś miał jakieś obawy to proponuję rzucić okiem a okaże się, że wcale nie musi być tak źle :) Przypominam, że używam wyłącznie podstawowych narzędzi.

Jeżeli nie chcesz przegapić żadnej aktualizacji strony Endurorider.pl zapisz się do Newslettera

Jeżeli w komentarzu podano prawdziwy adres e-mail to dostaniesz informację kiedy Twoja wypowiedź zostanie opublikowana. Pamiętaj aby sprawdzić folder SPAM.

kamil/Endurorider.pl

Autor: 

Twórca i założyciel Endurorider.pl Bezkompromisowy wielbiciel grubych opon i prawdziwej górskiej jazdy.

Powiązane wpisy

2 komentarzy do “RST Rogue podstawowy serwis amortyzatora”

  1. Tomek

    Dobra robota. Dzięki.
    Jaka jest roznica oleju do amortyzatorow w porownaniu do kazdego inmego oleju? Ja czasami uzywam zwyklego oleju silnikowego, tylko dobieram taki, ktorego parametry sa zblizome do tego zalecanego przez producenta amortyzatora.

    1. kamil/Endurorider.plkamil/Endurorider.pl

      Silnikowy i do zawieszeń to są dwa zupełnie inne oleje i pod żadnym pozorem nie powinno się lać silnikowego do tłumika. Do smarowania komory powietrznej i gąbek proponuję ten olej: https://www.endurorider.pl/prolube-bio-wielozadaniowy-olej-smarujacy-i-penetrant/ Cały jest Ci nie potrzebny a zawsze przyda się w domu etc :)

Podziel się swoją opinią

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze czytanie oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close