CST C-1232

Opory toczenia duże jak to zwykle bywa przy agresywnych gumach (opona na zdjęciu po prawej). Jeździ się dobrze, przyczepność jest utrzymywana w znakomitym zakresie jednak opona jest dla mnie za wąska.

Zdecydowanie preferuję szersze kapcie nawet kosztem bardzo dużych oporów toczenia. Owa wąskość wychodzi w czasie błota gdzie, teoretycznie,  węższa opona jest lepsza jednak nie ta. Na mokrym asfalcie bywa chybotliwie z uwagi na to, że bieżnik biegnie centralnie przez środek a odstępy pomiędzy kolejnym klockami są duże. Szczęśliwie w czasie jazdy w przechyle jest ok i przód nie ucieka. Jak większość tego typu ogumienia C-1223 najlepiej czuje się w lekko wilgotnym terenie. Na kopny suchy piach oraz konkretne błoto nie jest moim wyborem numer jeden, jednakże jako guma codzienna jest ok. Gdyby była odpowiednio szersza to zapewne oceniłbym ją lepiej, ale pomimo tego nie jest źle. Plusem małego rozmiaru jest fakt, że jest dużo miejsca w obrębie widelca na to żeby ubłocona opona swobodnie się kręciła.

Kod producenta: TR-CS162

Na zdjęciu porównanie z większym, acz zdrowo wyjeżdżonym :),  bratem C-1388.

Jakość wykonania
Na twardym
W błocie
Lekkość toczenia
Waga
Współczynnik czadu
Cena
Average

Jeżeli nie chcesz przegapić żadnej aktualizacji strony Endurorider.pl zapisz się do Newslettera

Jeżeli w komentarzu podano prawdziwy adres e-mail to dostaniesz informację kiedy Twoja wypowiedź zostanie opublikowana. Pamiętaj aby sprawdzić folder SPAM.

Avatar photo

Autor: 

Twórca i założyciel Endurorider.pl Bezkompromisowy wielbiciel grubych opon i prawdziwej górskiej jazdy.

Powiązane wpisy

Podziel się swoją opinią